گروه صنعتی آلوارس

راه اندازی خط تولید ام دی اف پلی گلاس

گروه صنعتی آلوارس

راه اندازی خط تولید ام دی اف پلی گلاس

گروه صنعتی آلوارس

- نصب و راه اندازی خط تولید ام دی اف پلی گلاس
- آموزش اپراتور خط تولید ام دی اف پلی گلاس
- رفع ایرادات و بهبود سطح کیفیت تولید ام دی اف پلی گلاس
- راهنمایی و مشاوره جهت انتخاب نوع مواد و ملزمات تولید ام دی اف پلی گلاس
- تهیه مواد اولیه و قطعات یدکی و سایر ملزمات تولید ام دی اف پلی گلاس

آخرین نظرات
نویسندگان

لمی گلاس ( 5K LAMIGLOSS)

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰ ق.ظ

لمی گلاس ( LAMIGLOSS) نام یک برند از شرکت 5k در شمال انکارا در کشور ترکیه میباشد که تولید کننده محصولات ام دی اف پلی گلاس میباشد. 5k مخفف ۵ دوست ( 5kadaş ) است که شراکا و تولید کنندگان لمی گلاس میباشند لمی گلاس جزو اولین محصولات پلی گلاس وارد شده به ایران میباشد و همین امر موجب شده در ایران محصولات ام دی اف پلی گلاس را به اشتباه ام دی اف لمی گلاس بگویند. بعدها ورود این محصول به ایران ممنوع شد تا از تولید کنندگان داخلی که محصولات مشابهی را تولید میکنند حمایت شود.

فروش و تبلیغات لمی گلاس در ایران بسیار موفق بود و این شرکت توانست درصد بالایی از تولیدات خود را به ایران عرضه کند. ورقهای لمی گلاس در ابعاد ۱۲۲ × ۲۸۰ تولید میشد و رنگها و طرحهای بسیار متنوعی داشت. برند لمی گلاس در ضخامتهای ۱۸ و ۱۶ میلیمتر تولید میشد که ضخامتهای ۱۸ میل عمدتا در کشور ترکیه عرضه میشد و ضخامتهای ۱۶ میلیمتر به ایران عرضه میشد.

شرکت 5k پس از دست دادن بازار ایران تلاش نمود از طریق شرکت تبلیغاتی Alvex محصولات لمی گلاس را در امریکای جنوبی توسعه دهد و در سال ۲۰۱۸ قرارداد خود را با این شرکت تبلیغاتی تمدید نمود.

متاسفانه اطلاعات اشتباه زیادی در سایتها و بلاگهای ایرانی در مورد محصولات پلی گلاس درج شده که همگی نشان از نبود شناخت کافی در بین فروشندگان و عرضه کنندگان این محصولات در کشورمان است که منجر به این شده که مصرف کنندگان شناخت درستی راجب محصولات شفاف اعم از پلی گلاس و هایگلاس نداشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی